Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

23. 2. 2012 14:29
Fyzikální úvaha o zúžení

Mě vždycky fascinuje, když na dálnici, kde je povoleno 130 km/h, je najednou zúžení do jednoho pruhu a rychlost snížena na 90 km/h. To je fyzikálně naprosto špatně. Kdyby naši dopraváci znali fyziku, zejména Bernouliho větu o průtoky kapaliny, tak by věděli, že ve zúženém úseku musí naopak rychlost zvýšit na 160 km/h, aby plynulost provozu zůstala zachována :-)

0 0
možnosti
PK

dolch

23. 2. 2012 14:25
Já taky zipuju

ale najdou se i tací co rarujou, a někteří dokonce tar.gézetujou :-)

0 0
možnosti
PH

pethal

23. 2. 2012 14:15
V Nemecku je to normalni

Tam zip funguje naprosto normalne a nikdo se nerozciluje. Ono se tam ale jezdi jinym stylem. Tam se bezne pousteji auta, ktera se chteji zaradit z vedlejsi silnice nebo z parkovaciho stani. V dvouproudovce staci vyhodit blinkr a okamzite vas nechaji zaradit. Na druhe strane maji i znaceni vice promyslene. Kde je mozna, maji 70tku, na semaforech lze odbocit doprava, i kdyz je cervena pro primy smer. Vsechno je tak nejak vice v klidu a s mene emocemi nez u nas.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

23. 2. 2012 10:39
Se mně stalo, že jsem jel ve městě

v pravém pruhu a před námi byla překážka - autobus. Vzhodil jsem blinkr a zařadil jsem se do levého. "Řidič" za mnou udělal totéž, ale po přejetí zrychlil. Tudíž musel zabrzdit poté co ho zřejmě překvapilo, že i já se budu muset vyhnout stejné překážce jako on a ještě na mě houkal, d@bil.

1 0
možnosti
PH

picky

23. 2. 2012 10:32
Asi nejlepším řešením by bylo,

aby těch míst, kde je hustá doprava žádné zbytečné zipovačky nebyly.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2841x
Dívám se na tento svět již přes pět desítek let a stále mnohému nerozumím. Bojím se, že už to tak zůstane – a mnohdy díkybohu. Zajímá mě leccos, co se děje v mém nejbližším okolí, tedy v kouli veliké třináct miliard světelných let.